de Feelgood Ondernemers

Maak kennis met onze klanten en projecten.

Elina Van Win - HR Atelier

Tijd voor een nieuwe richting, in een volledig nieuw kleedje, voor Elina Van Win, de warme en über-sympathieke ondernemer achter HR Atelier! Attract. Engage. Connect. HR Atelier zorgt ervoor dat je de talenten die bij jouw organisatie passen kan aantrekken en motiveren, zodat medewerkers zich met plezier inzetten en ontwikkelen voor de organisatiedoelen.

Wij mochten Elina ondersteunen in het richting geven van haar ondernemerspad door mee te werken aan een werkbare strategie en een praktisch marketingplan. We brachten alle elementen samen in een frisse huisstijl die haar brand volledig ondersteunt en creëerden een nieuwe website waarmee haar unieke concept helemaal vorm kreeg.

Katleen Zeelmaekers - lene keramiek

Aan de rand van de stad Aarschot ligt het atelier van Lene keramiek . Het is een atelier vol licht, groen, gezelligheid en vooral... klei. Het atelier nodigt uit om de tijd even te vergeten en je hoofd leeg te maken.

Dat is exact de sfeer die we voor Katleen, de vrouw achter het concept van het atelier, wilden vatten toen ze bij ons aanklopte voor het design van haar nieuwe website. En eerlijk... We zijn best trots op het mooie, rustige en geslaagde resultaat!

Eveline Wittemans, raadsaam

Ook advocaten hebben een website nodig en dan liefst één die exact vertelt welke bijzonder visie er achter hun aanpak schuilt.

Eveline Wittemans is zo'n topadvocaat en bovendien erkend bemiddelaar, die precies kan verwoorden wat zij voor haar cliënten wil en kan betekenen.

We werkten met plezier samen met Eveline een gepaste marketingstrategie uit waarna we dit vertaalden in een huisstijl en bijpassende web design.

The Home Factory

The Home Factory

Samen met zaakvoerder Bianca en haar gepassioneerde team van designers creëerden we The Home Factory 2.0! We startten met het herdefiniëren van de missie en kernwaarden, vertaalden dit naar nieuwe concepten in het aanbod, bedachten een gepaste verkoopstrategie, ...

Daarna gingen we aan het werk met de re-branding en de nieuwe website. Om te eindigen met een communicatiestrategie voor sociale media.

En we laten het team niet los. We blijven nauw samenwerken om de marketingstrategie op te volgen en bij te sturen waar nodig.

Foto's @Sigi Hermans

Jeroen Wils - De Reputatiecoach

Verhalen vertellen die verbinden, is de passie van Jeroen Wils. Eerst als journalist bij kranten en tv, later als (crisis)communicatie-expert bij zijn pr-bureau Bepublic Group.

Omdat hij een nieuwe wending koos, was het ook tijd voor een nieuwe website die helemaal aansluit bij zijn persoonlijkheid.

We zijn super trots op het resultaat!

© Foto's door the Untold

POP Consult & Coaching, Ann Rens

Achter iedere lancering staat een zwoegende 😅 feelgood ondernemer die een spreekwoordelijke berg beklom en overwon. Een ondernemer die het extra druk kreeg. Omdat een nieuwe strategische wending, branding en website, ook altijd extra (denk)werk teweeg brengt.

Ann sloeg er zich doorheen, altijd met een lach op het gezicht, een positieve kijk én de nodige daadkracht. Een impressionante feelgood ondernemer weer, waar we heel erg graag mee samenwerken en danig van onder de indruk zijn. ❤️

Wil je haar, haar bedrijf én aanbod leren kennen? Dan kan je natuurlijk eens surfen naar die geweldige nieuwe website, een blik werpen op de nieuwe huisstijl en onder de indruk raken van de leuke foto's (genomen door fotografe An Van Daele).

Sonja Palmans

Sonja Palmans - PowrUp

Sonja klopte bij ons aan voor raad, ze wilde graag een nieuw concept in de wereld zetten met bijhorende website én nieuwe huisstijl.

Die huisstijl kwam er eerst, een mix tussen power en zacht. De balans zoekende naar zakelijkheid en strakheid vs. zachtheid en natuurlijkheid. De website werd een verlengstuk van die huisstijl, aangevuld met teksten waarin je de visie en woorden van Sonja kan vinden.

Sonja begeleidt je naar een gezonder en gelukkiger leven en heeft heel wat tools in handen. Haar visie over gezondheid is dat gezondheid niet alleen het ontbreken van ziekte is, maar een holistische en wetenschappelijk onderbouwde benadering van welzijn op fysiek, mentaal en emotioneel niveau.

© Foto's door Amélie Soenen

Elke De Bolle - Toppertje Top

Crea met een Wow factor! Elke biedt met Creahuis Toppertje Top knutselpret aan, in de meest brede vorm van het woord: van genieten en pretkriebeltjes tot verbinden en tot rust komen. We vielen als een blok voor deze goedlachse, altijd enthousiaste en leergierige madam. We startten met Elke met de volledige uitwerking van een marketing plan. Daarna bouwden we een nieuwe website, ontwierpen we samen een nieuwe branding én kreeg haar aanbod steeds meer vorm.

Kathleen Cloosen - Huis De Graaf

Kathleen Cloosen is de bezielster achter het prachtige Huis De Graaf, een bijzonder mooie plek waar je stijlvol kan vergaderen of samen komen.

Om het schitterende karakter in de verf te zetten, creëerden we een passende huisstijl en de bijhorende website.

Ready2Improve

Huisstijlen, logo, kleurtjes, lettertypes,... Daar worden wij ongelooflijk vrolijk van. Vooral als al die elementen een samenhangend geheel vormen, de ziel van een bedrijf weerspiegelen en voor 200% passen bij het team achter het bedrijf.

De activiteiten en bijhorende huisstijl van Ready2Improve raakten door de jaren heen wat versnipperd. Tijd dus om weer een geheel te vormen en te gaan voor een flinke opfrisbeurt. Wouter, Emilie en hun team zijn alvast super enthousiast én gaan nu consequent aan de slag met hun logo's, kleuren en logo elementen na de Canva training die we verzorgden. Happy dance!

InneRevolution, Sophie Grison

Sophie Grison is Leadership Coach, Career Coach en Bemiddelaar in arbeidsconflicten.

We werkten voor haar een nieuwe huisstijl en website uit en begeleiden haar verder in een communicatieplanning op maat van haar onderneming.

© Foto's door Sigi Hermans en An Epic View

Curious, Anja Moortgat

Anja Moortgat besloot na haar 20 jaar ervaring als coach en trainer volledig voor haar missie te gaan met haar bedrijf Curious.

We begeleidden Anja bij het uitstippelen van haar impactroute en zetten daarna haar strategie om in een nieuwe branding, een website en een communicatiestrategie.

© Foto's door the Untold

Daniel Croes - Smart Green Energy

Daniel van Smart Green Energy was op zoek naar een betrouwbare marketingpartner om zijn bedrijf als lokale speler in de wereld van de zonnepanelen en thuisbatterijen meer naamsbekendheid te geven. Hij wilde heel graag meer bezoekers naar de website leiden én die website in een nieuw kleedje steken. Wij ontdekten dat Daniel's klanten ongelooflijke fans zijn van zijn werk en service. Dat hij doet wat hij belooft en z'n kennis wel eindeloos lijkt.

De ondernemer maakt in dit verhaal wel héél erg duidelijk het verschil en dus focusten we ons voor de nieuwe website, zowel visueel als tekstueel op die warmte, die kennis, die betrouwbaarheid en de voordelen van kiezen voor een lokale speler die niet verdwijnt achter een website of een e-mailadres en waarvan je nooit weet of je een antwoord kan verwachten.

Liesbet Leurs, BeweegWel

Kinesist-osteopaat Liesbet Leurs is een vrouw met een missie! Met BeweegWel wil ze iedereen (opnieuw) laten bewegen met aandacht voor de mogelijkheden en grenzen van het eigen lichaam.

Liesbet volgde Business Essentials om haar plannen volledig uit te werken en zo haar droom in de markt te zetten. We creëerden daarna voor haar een passende brand, website, webshop én online trainingplatform. Een communicatie- en advertentiestrategie maakten het plaatje helemaal af.

© Foto's door Fotografie Amélie Soenen

SeeHouse

SeeHouse, Elke Weemaes en Ann Van Malderen

Ann en Elke startten samen SeeHouse op, een plek waar je anders leert kijken naar de dingen en waardoor je jezelf beter ziet.

Na een korte strategiesessie zochten we samen naar een naam die bij het concept past, creëerden we een nieuwe huisstijl en bouwden een website en webshop die daar helemaal op aansluit.

© Foto's door An Van Daele

Tandartsenpraktijk Hanne Pellens

Hoeveel tandartsen ken je eigenlijk die een website hebben? Wij kenner er alvast één, namelijk Hanne Pellens met haar praktijk in Lummen.

We mochten voor haar een volledige huisstijl en logo ontwerpen en creëerden daarna ook de website die er helemaal bij aansluit.

Natural Leadership, Ann Baeke

Ann en Touch of Gold, we go way back!

Ann helpt bedrijfsleiders en managers om hun eigen natuurlijke leiderschapsstijl te ontwikkelen, van zelfbewustzijn tot zelfrealisatie.

Wij begeleidden haar bij de uitwerking van een communicatiestrategie die perfect aansluit bij haar missie en visie. Als onderdeel daarvan werd een nieuwe huisstijl en website (inclusief webshop en online leerplatform) in de wereld gezet.

© Foto's door Fotografie Amélie Soenen en Sigi Hermans

Impact Organisatiecoach, Liesbeth Lambrecht

Een prachtige website en huisstijl, dat had Liesbeth al toen ze bij ons aanklopte. Wij begeleidden haar bij het verfijnen van haar aanbod, doelgroep en verkoopstrategie en zorgden er samen met haar voor dat haar communicatie- en advertentieplan daar helemaal op aansluit.

BS Wonderwijs

Toen we gecontacteerd werden door de directeur van BS Wonderwijs in Alken om een nieuwe website te ontwerpen voor de school, moesten we geen twee keer nadenken.

De visie van de school werd volledig vervat in de prachtige tekeningen die ze lieten ontwerpen. Wij vertaalden alles daarna in een web design met een stijl die zowel ouders als kindjes heel fijn vinden. Missie geslaagd!

Annelies Steenbeke - Ultimen

Toen Annelies Steenbeke haar bedrijf opstartte, wist ze heel goed wat ze wilde. Ze had alleen nog geen naam en geen website. Enter Touch of Gold!

Na lang brainstormen, schrappen en elimineren, kwamen tot 'ultimen' wat perfect weergaf wat Annelies wilde.

Daarna creëerden we de huisstijl en het logo én verwerkten dit alles in eenvoudige en rustige website. Helemaal in de stijl van Annelies: to the point!

© Foto's door Ann Van Daele

de yogastee, Tina Laenen

Tina Laenen lanceerde in 2018 haar yogastudio, de yogastee. Een paar jaar later was het tijd om de website te vernieuwen en een frisse, bijpassende brand te creëren. De webshop zorgt ervoor dat klanten online kunnen inschrijven en hun favoriete yoga-accessoires makkelijk kunnen kopen.

Het resultaat is ronduit ‘Wauw’!

© Foto's door Fotografie Amélie Soenen

Groentuiniertje, Wendy Meex

Wendy is de meest gepassioneerde tuinier die wij kennen! En om van haar passie haar bedrijf te maken, gaat ze soms heel ver uit haar comfortzone. Chapeau!

In de jaren dat we Wendy begeleiden hebben we haar én haar bedrijf zien groeien als kool 🙂 Intussen heeft ze naast haar fysieke winkel een volautomatische webshop en processen.

Check het zeker eens uit!

Cindy Schepers

Cindy Schepers is relatietherapeute voor koppels die anders willen omgaan met spanningen en emoties zodat er rust komt in hun samengesteld gezin.

Ze wilde haar website vernieuwen en meteen ook haar online leerplatform met webshop er aan koppelen, die volledig werd geautomatiseerd via een koppeling met ActiveCampaign. Wij gingen met haar in een workshop aan de slag en eindigden met een prachtresultaat.

© Foto's door Fotografie Amélie Soenen

Life Whispers, Peter Plusquin

"Het leven fluistert, verheldert je pad en nodigt je uit ten volle te leven." Met deze mooie woorden opent de nieuwe website van Life Whispers van Peter Plusquin, met wie we intussen een lange geschiedenis hebben.

Deze keer mochten we Peter in een workshop begeleiden bij het uitwerken van een nieuwe huisstijl en website die vooral licht, ruimte en rust uitstraalt, helemaal passend bij het thema en de missie van Life Whispers.

We koppelden ook een webshop, een online trainingplatform én een ondersteunende e-mailmarketing tool aan de website, zodat het plaatje helemaal af is. We wensen je heel veel succes, Peter!

Emilie & Valerie - Touch of Gold

Pin It on Pinterest