Van een indrukwekkend plan naar een website en een brand met een WOW factor!

BRAND TRAJECT©

 

Ben jij klaar voor een “Next Level” Brand & Website?

Go for Gold, Next Level!

Een website maken, kan iedereen! Gewoon wat pagina’s aanmaken, je aanbod erop gooien een contactformulier er in zetten… No problem!

Fout, wel een probleem! Kijk maar eens naar het resultaat. Je website is een “lege doos”. Het is niet meer dan een online stukje papier dat jou eigenlijk niet veel oplevert.

Wat een gemiste kans en een verspilling van tijd en geld!

Een website kan en moet zoveel meer zijn!

Eigenlijk is het de vertaling van je volledige marketing- en verkoopstrategie. Je website moet één van de belangrijkste onderdelen van je communicatiestrategie zijn, namelijk de plek waar je ALLES en IEDEREEN naartoe leidt.

Voor Feelgood Ondernemers zoals jij organiseren wij het Brand Traject©

Speciaal voor jou hebben wij een heel praktisch en makkelijk traject ontwikkeld, waarbij:

  • We samen jouw brand en website uitwerken, zodat alles op elkaar is afgestemd en je website niet alleen mooi maar ook functioneel is en werkt zoals jij het wil
  • Jij de volledige controle krijgt (én behoudt) over je website en alles wat erbij hoort
  • Je achteraf niet afhankelijk hoeft te zijn van ons of iemand anders om je website te onderhouden en bijwerken, enz.
  • Je volledig vrij bent, zowel tijdens het traject als achteraf, om te doen en laten wat je wil met je website

Wij helpen je

Doorheen het hele traject staan wij jou persoonlijk bij met praktisch advies en tips die je helpen om tot een écht professioneel resultaat te komen.

Je staat er dus nooit alleen voor, wij staan altijd klaar om naar jou te luisteren en je te ondersteunen, ook als je helemaal niet technisch bent aangelegd (zoals de meesten van onze klanten trouwens).

ZO ZIET HET TRAJECT ERUIT

DEEL # 1

VOORBEREIDING

WIJ MAKEN GEEN LEGE DOZEN

Om je website optimaal te kunnen inzetten als dé belangrijkste sales & marketing tool voor je bedrijf en zo meer klanten te vinden, gaan we eerst samen je marketing- en verkoopstrategie uitwerken.

Zodat je weet wie je wil bereiken, wat je wil aanbieden en op welke manier je ervoor kan zorgen dat je doelgroep ook werkelijk je product of dienst bij jou koopt.

Die strategie wordt dan de basis voor het uittekenen van je website én je brand. Want wij maken geen “lege dozen”.

DEEL # 2

BRANDING

DE UITSTRALING VAN JE BEDRIJF

Dé basis van je Branding is de bedrijfsstrategie die je uitwerkt tijdens Essentials©.

De uitstraling van je bedrijf moet perfect passen bij: jezelf, je bedrijf, jouw ideale klant, je aanbod en je doelen.

We kijken samen naar hoe je Brand en je strategie kan ondersteunen:

  • Wat wil je uitstralen
  • Welke kleurencombinaties kan je best gebruiken
  • Wat zegt een lettertype over jouw bedrijf
  • Hoe bepaal je wat bij jouw onderneming en jouw doelgroep past
  • Welk beeldmateriaal past het best bij je Brand

Daarna werken we je huisstijl, inclusief je logo, volledig uit.

Je krijgt achteraf ook alle bestanden digitaal aangeleverd, zodat je ze bijvoorbeeld ook zelf voor drukwerk kan gebruiken.

DEEL # 3

WEB DESIGN

WEB DESIGN

Jouw website wordt een vertaling van je strategie, waarbij we kijken naar:

  • Wat je wil uitstralen met je website
  • Welke doelen je wil bereiken
  • Wie je wil bereiken
  • Wat je verwacht van je website-bezoekers
  • Welke verschillende stappen deel uitmaken van je sales funnel
  • Hoe je je website-bezoekers kan overtuigen met jou in zee te gaan

Wij doen al het moeilijke werk en zetten je websitestructuur voor jou klaar. 

We leggen jou uit, tijdens individuele gesprekken en aan de hand van korte en praktische video’s, hoe je website werkt, hoe je hem kan aanpassen met tekst en afbeeldingen en wat je achteraf kan doen om je website up to date te houden.

Verder koppelen we ook jouw sociale media profielen en een mailing-tool aan je website, zodat je makkelijk e-mail adressen van nieuwe klanten kan verzamelen om te gebruiken voor mailings en nieuwsbrieven bijvoorbeeld.

DEEL # 4

COMMUNICATIESTRATEGIE

COMMUNICATIESTRATEGIE

Omdat je bij ons géén lege doos website krijgt, hechten we in dit traject heel veel belang aan jouw communicatiestrategie.

We kijken in de eerste plaats natuurlijk naar hoe jouw website past in die strategie. Maar omdat we het ene niet altijd los kunnen zien van het andere wat communicatie betreft, mag je van ons wel nog wat extra tips verwachten.

We zetten jou bijvoorbeeld op weg over:

  • het gebruik van je grafische bestanden in andere toepassingen
  • tools die je kan gebruiken om je processen te automatiseren
  • kanalen die je kan inzetten om verkeer naar je website te genereren
  • opt-ins en het verkoopproces dat er achter zit
  • hoe je video kan integreren in je communicatiestrategie

DEEL # 5

BOUW EEN MAILINGLIJST OP

VERZAMEL EMAIL ADRESSEN

Alleen rekenen op het publiek van volgers dat je opbouwt op je Sociale Media kanalen, is geen goed idee. Want voor je het weet, verandert het beleid van een platform of gebeurt er iets waardoor je al je volgers misschien kwijt bent.

Het is dus belangrijk om daarnaast ook je eigen lijst van volgers op te bouwen, door de email adressen van je volgers te verzamelen. En daarvoor heb je een handige tool nodig, van waaruit je ook meteen mailings kan versturen naar je volgers.

In deze Online Training leer je alles over welke tools er bestaan en hoe je de beste tool voor jouw bedrijf kiest.

Ga je aan de slag met één van de tools? We vertellen je ook hoe en waar je al het trainingmateriaal van elk van de tools kan terugvinden.

DEEL # 6

FOTOSHOOT

OMDAT WIJ JOU NOOIT GENOEG KUNNEN VERWENNEN… 

GEVEN WE JOU OOK NOG EEN PROFESSIONELE FOTOSHOOT

Yes! Als SUPER BONUS krijg je ook een professionele fotoshoot om je website helemaal af te maken.

We selecteerden bovendien ook speciaal voor jou een professionele visagiste voor een zakelijke en natuurlijke make-up (rekening houdend met jouw persoonlijke stijl), zodat je op de dag van de fotoshoot helemaal straalt.

En je hoeft je geen zorgen te maken, want onze huisfotografe neemt rustig met jou de tijd om te wennen aan de lens zodat je helemaal relax op de foto staat.

Je krijgt al je foto’s digitaal aangeleverd, zodat je ze kan gebruiken waar en hoe vaak je wil.

MAAK KENNIS MET ONZE VORIGE DEELNEMERS

Veronique Van Handenhove

Superette Ninette

De drie dames van TOG bieden een unieke formule aan om met een totaalconcept je eigen website te kunnen starten!

Je ontvangt professionele foto's, een nieuwe huisstijl gebaseerd op wat je zelf aanbrengt én een kant-en-klare website waar je dan ook nog zelf mee leert werken.

En dat allemaal voor een prijs/kwaliteitverhouding waar niets op aan te merken valt.

De dames blinken uit in het luisteren naar, aanvoelen en uitvoeren van je wensen. Het is een topformule met drie topdames die elk hun vak kennen en elkaar perfect aanvullen!

Elke Goffin

Voluit

Eind juni van dit jaar maakte ik een belangrijke beslissing in mijn leven: ik wilde mijn eigen schoolpsychologische praktijk oprichten. Ik had dus een logo nodig, een huisstijl, website, …

Omdat ik wel begreep dat een website in deze tijden erg belangrijk is omdat dit vaak de eerste indruk is die mensen van jou krijgen, vond ik het erg belangrijk dat hij er professioneel zou uitzien. Tegelijkertijd was ik ook op zoek naar een website die ik zelf gemakkelijk zou kunnen onderhouden.Zo kwam ik terecht bij TOG. Stap voor stap werd ik begeleid in de richting van de lancering van mijn website.

Emilie begreep erg snel welke sfeer ik in mijn hoofd had en ontwierp in no time een leuk logo en huisstijl waar ik me in kon vinden.

De volgende stap was de website: de stijl van de website werd het verlengde van deze huisstijl en straalt precies uit wat ik zelf ook wilde: professionaliteit gehuld in warmte.

Het maken van de website was niet moeilijk. Valerie zette de grote structuren op en mijn taak was vooral om de teksten hierin te plaatsen. De foto’s van de website kozen we samen.

Als kers op de taart werd ik uitgenodigd voor een professionele fotoshoot zodat ik ook foto’s zou hebben die ik voor de website en social media kon gebruiken. Nadat er gezorgd werd voor een mooie, natuurlijke dag make-up, nam Katrien heel wat foto’s van mij. Ik voelde mij wonderwel helemaal op mijn gemak en er zaten heel wat mooie en bruikbare foto’s tussen.

Ik ben erg tevreden met de manier waarop Valerie, Emilie en Katrien mij hierbij hebben geholpen en trots op het eindresultaat!

Annelies François

Schoonheidsinstituut A L'Aise

Het programma zat goed in mekaar en was professioneel voorbereid: De checklists die we konden gebruiken, de vragenlijst die we op voorhand dienden in te vullen, het aanmaken van een mood board. Ik leerde ook door jullie nieuwe dingen kennen zoals onder meer Pinterest.

Voor mij is het de investering waard geweest! Je hebt niet alleen een hele goeie website, volledig naar jouw smaak en afgestemd op jouw doelgroep.

Bovendien kan je jouw website zelf verder blijven ontwikkelen en bij vragen kan je steeds terecht. Ik heb kon zelfs terecht met vragen die indirect wel met mijn website te maken hadden (zoals Mailchimp) maar jullie gaan veel verder dan alleen een website maken. Jullie doen er ook alles aan om zo goed mogelijk te helpen en ik hoefde nooit lang op een antwoord te wachten!

De website die ik in mijn hoofd had, heb ik ook echt gekregen! Jullie voelden meteen aan welke richting ik uit wou gaan, qua kleur, stijl, inhoud. Alles was tot in de puntjes voorbereid waardoor mijn website vlot tot stand werd gebracht.

De visagiste die me onder handen nam alvorens ik voor de lens mocht gaan staan, vond ik heel leuk! Katrien die je op een vlotte, gemoedelijke manier laat poseren. Ik was net 2 maanden bevallen en zij liet mij echt stralen! Ze wist me onmiddellijk op mijn gemak te stellen. Ze legde goed uit hoe ik kon gaan staan en in een mum van tijd had ze meer dan 100 foto's waar ik uit kon kiezen!

Emilie maakte een fantastisch mooi logo en koos hele mooie kleuren voor mijn website! Ze voelde goed aan wat ik wou en waarvoor ik sta.

De persoonlijke, warme, professionele en positieve sfeer waarin mijn prachtige website is tot stand gekomen, vind ik echt top! Dankjewel hiervoor!

Karen Vermeylen

Gaandeweg

Al bij het eerste telefonisch contact voelde ik me begrepen in wat ik wilde. Ik hoorde een enthousiaste motiverende dame aan de andere kant van de lijn en kreeg direct het het gevoel "dit moet ik niet alleen doen, hier ben ik in goeie dameshanden". Het gegeven dat het 3 ondernemende dames zijn die vooral voor ondernemende dames werken, is ook belangrijk.

Het is ontzettend fijn dat jullie zo onderlegd zijn in het delen van jullie kennis op een begrijpbare en visuele manier, zodat het ook haalbaar is voor een leek in het vak.

Er waren niet veel woorden nodig om uit te leggen wie ik ben, wat ik wilde en wat dan bij mij paste. Het klikte gewoon tussen ons.

En een Skype gesprek is altijd "een beetje thuiskomen", ook al hebben we mekaar nog niet allemaal in levende lijve gezien. Ik voel me welkom met eender welke vraag en ik krijg gauw antwoord. Er is iets "heel gewoons" in de contacten.

Ik ben heel blij met het resultaat en krijg fijne feedback op mijn website. Hij is helder, duidelijk, met geen woord te veel (daar heb jullie mij ook goed in geholpen). En vooral dat ik hem zelf kan beheren -al trek ik af en toe aan jullie mouw-, maar jullie blijven dat ook herhalen dat dat mag.

 

Het lijkt aanvankelijk een hele som om te investeren, maar als ik zie hoe de dienstverlening achteraf nog verder loopt, dan zijn jullie meer dan "a touch of gold" waard!

VEELGESTELDE VRAGEN

Ik wil eigenlijk geen online training volgen. Is dit dan wel voor mij?

Zeker! Het belangrijkste onderdeel in het Brand Traject© is de uitwerking van je huisstijl en je website op basis van je strategisch plan. Daarvoor krijg je nog wel een paar video’s te zien om je te helpen om een en ander voor te bereiden en je wat tips te geven over waar je best over nadenkt.

Maar daarna bespreken we het gewoon allemaal live (via Skype).

Er zitten ook nog een paar online trainingen in het Brand Traject© inbegrepen om je verder te helpen met de praktische implementatie, maar ook die zijn helemaal niet zo onpersoonlijk. En bovendien kan je ons altijd je vragen stellen via het online platform en de besloten Facebook groep. We zijn met andere woorden altijd beschikbaar voor jou en je zit niet zomaar naar een machine te staren.

Hoe lang duurt het om een huisstijl en website te maken?

We voorzien ongeveer 10 weken vanaf de start van het traject. Dat is sneller dan je zou denken en je moet vooral zelf ook tijd kunnen maken om aan de inhoud te kunnen werken én om met ons te overleggen zodat we kunnen bijsturen.

De meeste van onze klanten hebben meer tijd nodig en dat is zeker ok. Je neemt de tijd die jij zelf nodig hebt en we plannen altijd individueel met jou afspraken in om op te volgen.

Krijg ik de eigendomsrechten van mijn website en huisstijl of hoe werkt dat?

Wij willen jou liefst zo onafhankelijk mogelijk maken! Dus ja, je krijgt van ons alle eigendomsrechten en daar hoef je niks speciaals voor te doen.

Je krijgt van ons ook alle digitale bestanden van je huisstijl en grafische elementen die we op je website gebruiken.

Dat is geen evidentie als je je oor eens bij andere web designers en grafisch designers te luisteren legt. Maar wij zijn van het principe dat jij zelf alles moet kunnen beheren.

Ik heb al een logo. Moet ik mijn huisstijl bij jullie laten maken of kan ik mijn bestaande logo gebruiken?

Als je al een volledige huisstijl hebt of je hebt al een logo, dan mag je dat zeker behouden.

We vertellen er jou wel bij dat je die keuze best maakt op het moment dat we bezig zijn met het uitdenken/evalueren van je huisstijl.

Want, als je ooit al eens een logo liet maken vóór je je marketing- en verkoopstrategie hebt gemaakt (wat we in het Essentials Traject doen), dan merk je al snel dat het plaatje eigenlijk niet meer klopt.

We laten jou dus vrij om te kiezen, maar uit ervaring weten we dat je waarschijnlijk toch iets anders zal willen dan wat je nu hebt. In het andere geval geven we jou graag wat extraatjes in de plaats van de huisstijl (zoals bijvoorbeeld een uitgewerkte brochure, ontwerp van visitekaartjes, …).

Ik heb een webshop nodig. Kan dat ook in het Brand Traject© ?

Ja, dat kan! Maar het is niet standaard inbegrepen.

Als je een webshop nodig hebt, dan bespreken we eerst met jou wat je precies gaat doen en wat je nodig hebt. Daarna maken we een offerte op maat voor het bouwen van de webshop.

Gemiddeld kost het bouwen van een webshop tussen de 1500 en de 2500 Euro, afhankelijk van welke functies je nodig hebt en hoe groot je webshop wordt. Die investering betaal je dan bovenop de normale prijs van het Brand Traject©.

Hoe weet ik of ik de juiste keuze maak door aan het Brand Traject© deel te nemen?

Als je graag wil deelnemen, dan nodigen we jou uit om een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan te vragen door het formulier onderaan deze pagina in te vullen.

Wij willen natuurlijk ook zeker zijn dat we jou kunnen helpen. Daarom bespreken we eerst even kort wat je nodig hebt. Na het kennismakingsgesprek kan je nog altijd beslissen of je wil deelnemen of niet.

Hoe kan ik betalen om deel te nemen?

Je kan online betalen via overschrijving, kredietkaart, PayPal of Bancontact bij ontvangst van de factuur.

Wij verwachten de betaling van het volledige factuurbedrag binnen de 14 dagen na ontvangst van de factuur, maar wel vóór de start van het traject als je kiest om in 1 keer te betalen.

Dus als je bijvoorbeeld wil deelnemen aan het traject dat start op 1 januari. Dan verwachten we dat je betaling rond is op 31 december, ook als je pas inschreef en de factuur hebt ontvangen op 28 december.

Als je ervoor kiest om in 2 opeenvolgende maandelijkse schijven te betalen, dan verwachten we de betaling van de 1ste schijf voor de start van het traject. Je ontvangt de maand daarna automatisch een factuur.

Indien je gebruikt maakt van KMO-portefeuille, dan verloopt de betaling gedeeltelijk via het platform van KMO-portefeuille. Alle informatie over het aanvragen van subsidies en het proces, vind je hier: https://www.vlaio.be/nl/subsidies-financiering/kmo-portefeuille/subsidies-aanvragen-en-ontvangen.

HOE WERKT HET PRAKTISCH?

ZO WERKT HET

Het Brand Traject© verloopt grotendeels online. Maar online betekent zeker niet onpersoonlijk! Je krijgt van ons alle individuele aandacht die je nodig hebt om het Traject tot een goed resultaat te brengen.

Je staat er nooit alleen voor

Wij zijn er altijd om jou te helpen. Onze deelnemers zeggen wel eens dat het net is alsof we naast elkaar zitten wanneer we samenwerken.

Het traject loopt over minimum 8 weken, maar we spreken altijd individueel met jou concrete deadlines en data af zodat alles netjes in jouw agenda past.

Om het traject succesvol te kunnen afronden, krijg je:

  • Toegang tot de Touch of Gold Klantenzone op onze website, exclusief voorbehouden voor de deelnemers van het traject
  • Een handig en uitgebreid Werkboek met praktische Checklists
  • Meer dan 30 video-opnames met bijkomende stap voor stap instructies over alle onderdelen en functies van je website, zodat je achteraf hierop kan terugvallen
  • Een volledige en individuele live-dag bij ons op kantoor, waarin we ALLE voorbereidingen rond je bedrijfsstrategie, branding en website samen leggen, evalueren en bijsturen
  • Individuele online gesprekken via Skype* waarin je al onze aandacht krijgt en je ons al je vragen kan stellen in de loop van het traject
  • Je wordt lid van een besloten Facebook groep, zodat je met andere deelnemers en met het TOG team ideeën kan uitwisselen en elkaar kan motiveren

Ben je nog niet zo bekend met Skype? Dan helpen we jou om samen een gratis account aan te maken. Bekijk even deze handige video!

JOUW INVESTERING

Jouw investering in het Brand Traject© bedraagt 7200 Euro excl. btw.

KMO-Portefeuille

In het Brand Traject komen zowel strategisch advies, begeleiding, als een stuk implementatie aan bod.

De onderdelen strategisch advies en begeleiding bij de implementatie komen in aanmerking voor subsidiëring via KMO-Portefeuille indien je hiervoor in aanmerking komt met je bedrijf. Dit voor een totaal bedrag van 5700 Euro excl. btw.

Dat betekent dat je tot 2280 Euro subsidie via KMO-Portefeuille kan ontvangen en dat je dus in totaal nog 4920 Euro zelf betaalt.

Indien je gebruik wil maken van KMO-Portefeuille ontvang je  van ons 2 facturen: voor advies / begeleiding en implementatie apart. De factuur voor het gedeelte implementatie is niet subsidieerbaar en betaal je gewoon rechtstreeks aan ons.

Meer informatie over KMO-Portefeuille vind je hier.

INSCHRIJVEN

Wil je graag deelnemen aan het Brand Traject© ?

Vul het contactformulier in en wij plannen zo snel mogelijk een vrijblijvend kennismakingsgesprek met jou.

Je kan meteen na onze kennismaking inschrijven (of nog altijd beslissen dat het toch niet voor jou is en dan blijven we even goeie vrienden).

Stay Gold -xo-

Emilie, Katrien & Valerie

Pin It on Pinterest