OVER TOUCH OF GOLD

Online Communicatie

Onze focus ligt helemaal op hoe wij jouw online communicatie via sociale media en website optimaal kunnen inzetten om te kunnen ondernemen zonder veel moeite.

Feelgood Strategie

Wij werken samen met jou aan een Feelgood bedrijfsstrategie die helemaal bij jou past en waarop je je bedrijf verder kan doen groeien.

Branding

Wij tillen jouw bedrijf naar een hoger niveau door er een Brand met een WOW-factor van te maken, zodat wat je ziet ook klopt met de strategie die erachter zit.

Waarom wij experten zijn

Onze jarenlange ervaring in grote en kleine bedrijven en onze opleidingen (zowel in marketing als technisch/grafisch), maken dat wij met een gerust hart en zonder pretentie over onszelf kunnen zeggen dat je op ons kan vertrouwen om jou te ondersteunen bij het uitbouwen van jouw Feelgood bedrijf.

Wij weten namelijk wat het is om een bedrijf te starten, het te doen groeien en te behouden. Wij weten ook wat ervoor nodig is om dat te doen, tot in het detail.

Daar is niet alleen Touch of Gold zelf een voorbeeld van, maar ook de vele klanten die al met ons samenwerkten en de andere bedrijven waar we actief in zijn.

Touch of Gold Brand Makers
Studio B1 logo
logo unizo vilvoorde

Emilie Govaerts

Ik ben opgegroeid in een ondernemersfamilie ‘pur sang’ en zelfstandige in hoofdberoep sinds 2005. Na mijn studies Handelswetenschappen en Master in Marketing deed ik op zelfstandige basis voornamelijk op marketing gebied praktijkervaring op in verschillende sectoren én in de familiebedrijven van de 2de generatie.

Dat dat allemaal niet rozengeur en maneschijn was, die familiebedrijven, dat mochten we helemaal aan den lijve ondervinden. Ik heb heel vaak gezien hoe het niet moet. Na een hele episode, waar we gerust een boekje of drie over zouden kunnen schrijven, was het tijd voor wat anders. En dus ging ik in 2009, na de geboorte van mijn eerste zoontje, mijn creatieve kant wat meer verkennen en werd de hobby ‘grafisch ontwerp’ na enkele opleidingen omgezet in een nieuwe ‘baby’, Tante Kaart. Dat werd een succes, met meer dan 400 ontwerpen op de teller, en minstens evenveel tevreden klanten.

Maar het knaagde, want ik gebruikte mijn uitvoerige marketing en ondernemers ervaring alleen nog maar voor mijn eigen bedrijf, en nu en dan nog voor een bedrijfsklant. Om het héél kort te houden: van het één kwam het ander en voor we het wisten was Touch of Gold geboren. We zijn in de enkele jaren enorm snel gegroeid, en merkten al snel dat onze technische en grafische kennis niet de enige waren die werden geapprecieerd door onze klanten.

Het ligt namelijk niet in onze aard om zomaar een website, een huisstijl, een sociaal media plan te realiseren,… Iets zomaar doen, dat staat niet in onze woordenboek. Voor ons zijn dat ‘gewoon’ tools die je dichter bij je doel brengen. Tools die je het leven als ondernemer gemakkelijk moeten maken en je helpen om je doelen te bereiken.

Ik ben ervan overtuigd dat de ondernemer achter het bedrijf diegene is die het verschil kan maken, om wie het uiteindelijk allemaal draait. Wat ik graag wil bereiken met Touch of Gold? Mijn droom? Dat is dat die ondernemer het ook ‘goed’ heeft. Niet ‘goed’ zoals de vooroordelen het zeggen als het gaat om zelfstandigen. Maar ‘goed’ op een manier die alleen begrepen wordt door echte zelfstandigen, en ieder op zijn of haar eigen manier. Iedere ondernemer die bij ons aanklopt kan dus 200% inzet verwachten, we smijten ons ten volle en willen ook dat jij het ‘goed’ hebt. Op je eigen manier. 

Stay Gold -xo-

 

Valerie Maes

Jarenlang heb ik grote “corporate” bedrijven van binnen en van buiten gezien, voornamelijk in mijn rol als freelance consultant in HR-gerelateerde informatiesystemen. Daar heb ik de halve wereld voor afgereisd.

Systemen en structuren zijn mijn ding, maar ik pas niet goed in de structuur van een groot bedrijf. Mijn hart lag eigenlijk altijd bij het uitbouwen van mijn eigen bedrijf, Studio B1. Daarvoor volgde ik zelf heel specifieke coachingtrajecten bij onder andere de wereldbefaamde Ali Brown.

In combinatie met de ervaring in mijn eigen bedrijf én met Touch of Gold, kennen marketing en verkoopstrategieën geen geheimen meer voor mij. Want je mag alle principes van de wereld kennen; ze kunnen toepassen is nog heel iets anders. Bovendien is het mega-belangrijk dat je dingen doet die bij jou passen en niet zomaar overneemt wat iemand jou vertelt dat je moet doen.

Bij Touch of Gold ondersteunen we andere ondernemers bij het uitbouwen van een bedrijf dat het net zo goed doet als ons eigen bedrijf. Op een manier die helemaal comfortabel aanvoelt, als een tweede huid. Daar zijn we keigoed in, het is onze passie én onze missie. Als we met jou samenwerken, doen we dat dan ook alsof het voor onszelf is.

Contacteer me via Facebook of LinkedIn als je mij nog beter wil leren kennen! Ik kijk er naar uit jou in mijn netwerk te hebben.

Stay Gold -xo-

 

Katrien Bels

Hey, Ik ben Katrien. Trotse mama van Lisa en Leon en echtgenote van Toby.

Mensen fotograferen is mijn passie. Of het nu een zakelijke omgeving is, vrije tijd of huwelijk.

Misschien ben jij bij de weinige mensen die staan te springen om op foto te staan maar de meesten hebben er nogal wat angst voor 🙂 Het is mijn missie ervoor te zorgen dat iedereen zijn angst om gefotografeerd te worden overwint. De reactie na een shoot is dan ook altijd: zo’n mooi resultaat had ik niet verwacht!

Dat is voor mij uiteraard het mooiste compliment.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen fotogeniek is als je op een pure en authentieke manier benaderd wordt.

Neem gerust een kijkje bij de testimonials en bewonder onze sterren die we al hebben mogen helpen.

Tot snel tijdens één van onze shoots!

Stay Gold -xo-

 

Pin It on Pinterest